lørdag 23. mai 2009

Bryllupsinnvitasjoner!!!















Ettersom det nærmer seg bryllupsdagen våres med stormskritt, tenkte jeg at jeg også kunne komme med litt tips og råd. Tar gjerne imot tips og råd fra andre også:):) Det er utrolig mye som skal ordnes og fikses å ALT skal helst være veldig perfekt den dagen:):) Jeg (vi) brukte utrolig lang tid på å bestemme meg (oss) for innvitasjonene. Det var så mye som jeg ville prøve å få med, men alikevel ikke ha for mye informasjon. Ettersom jeg også skulle lage de selv, syns det ble mest personlig for meg. Var det noen utfordringer på veien. Her er noen bilder av våres invitasjoner!!! Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd med resultatet.




Må ut igjen og nyte det siste av denne fine dagen og fikse i hagen!! Ha en fortsatt super helg!!



Karoline:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar