onsdag 4. mai 2011

Pikekyss♥

Jeg planlegger dåp og har som alltid tatt på meg mer en nok med ting som skal fikses.....typisk meg:S Dåpen er neste søndag å jeg regner med å bli ferdig med alt, hvis ikke blir det nok dåp for det, men kjenner jeg meg selv rett har jeg alt i rute lørdags natt:):)

Fargene i dåpen blir rosa (kanskje ikke så overraskene) og hvit. I går bakte jeg Pikekyss som skal være noe av pynten på bordene:)




Dette er første gang jeg baker det, men de ble da ikke så værst:)

Oppskrift:

2 eggehviter

150 gr sukker

Tørkes i ovnen på 100 i ca 60 min.

Pikekyssene ble i rosa og hvite. Jeg doblet oppskriften å lagde de ganske små og fikk over 60 stk.

Denne bollen fikk v i bryllupsgave å den har jeg blitt utrolig glad i♥ Kan brukes til det meste.

I morgen skal jeg fortsette med andre prosjekter som står på To do listen før søndag:) Det blir nok en kjempe bra dag!!!
Det skjer masse med Snuppa og hver dag er bare kos♥ Nå sover hun søtt, vi har ikke streset med noen rutiner, men ser at alt faller etterhvert på plass:)
Ha en fortsatt super kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar