søndag 11. september 2011

En samtale her hos oss på Solem.....




dette skjedde her hos oss en kveld:)
Solemmannen: Snuppa varmer du en flaske til Prinsessa?
Solemdamen: Klart det går på kjøkkene å gjør det med en gang:)
hører Solemannen snakke litt med Prinsessa i stuen og plutselig hører jeg bak meg:
du skulle varme flaske skulle du ikke????
Ja da svarer jeg, flasken står i vannbad:)
Så hva er da dette egentlig?

Hmmm jeg fant ut av Emma trengte en egen skuff, så når jeg først var her tømte jeg en skuff:):)
Du er virkelig ikke sann.....
Vel jeg har problemer med å gjøre bare en ting samtidig, så her gjør vi flere ting:) Benken rommer alt som var i skuffen, hvordan klarer man å fylle 1 skuff med så mye greier????
Jeg må virkelig rydde i skuffene mine oftere:)
Ja, ja Emma fikk en egen skuff og det ble veldig bra♥


Ha en super fin søndag!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar