onsdag 9. september 2009

Loppefunn og Medisterkaker

For en tid tilbake kom jeg over denne "kisten" på et loppemarked. Tenkte at den hadde vært super til å ha noen av veskene mine i opp på gjesterommet:) Mamma var super snill å kjøpte denne til meg!! Etter på kom en dame bort til oss å fortalt om denne kisten, det viste seg at det ikke var noen kiste men et gammelt bagasjerom. Thihihi:) I gamle dager hadde ikke bilene noe bagasjerom, men en kiste bak, dette er en slik kiste:) Syns den ble enda finere når den hadde en historie bak seg:)
Ettersom vi har store planer om å pusse opp i 2. etasje kom aldri denne kisten opp dit. I morgen skal jeg vise hvor den havnet:):) Er den ikke fin?



Solemmannen er vel litt over middels glad i medisterkaker. Så i går kjøpte jeg 4 kilo medisterdeig, stekte kaker og fryste ned. Er så enkelt å ha i frysern, nå gjenstår det bare å koke surkål:):) Det er helt utrolig med lukter, i går luktet det veldig jul i huset.
Må prøve å fikse en del ting i dag, kommer plutselig tilbake!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar