fredag 2. oktober 2009

Her skjer det noe hele tiden og en liten tur i bruktbutikken:)

Mamma og jeg er helt gale når det kommer til loppemarked og bruktbutikker, vi digger det begge to:) I går tok vi turen til Ullensaker Røde kors sin butikk, der var det MYE fint. Vi hadde litt problemer med og gå derfra fordi det var alt for mye å se på. Litt måtte jeg ha med meg hjem. Bilde under viser tingene jeg kjøpte:):) Hit skal vi flere ganger:D:D Dette servise har jeg lenge sett etter men ikke funnet noen deler, har lyst til å kjøpe det i alle de forskjellige fargene som finnes:) Men her var jeg heldig og fant en god del deler 5 kopper, 8 skåler, 7 asjetter, 5 dypetallerkner og 4 tallerkner til den nette sum av 95 kr det var kupp. Jeg er så fornøyd og servise har fått sin plass i skapet i stuen:):):)

Vel vi skal pusse opp kjøkkene og da må vi skifte alle rørene i kjellern og det førte med seg at vi måtte eller det var vel egentlig på tide å fikse vaskeromme våres. Som dere ser på bilde så trengs en oppussing. Resultatet kommer så fort vi er ferdig.





Jeg har begynt i ny jobb og har mye pugging og lesing om dagen. Men nå er det snart bare en uke igjen. JIPPI skal bli så godt å begynne å jobbe!!! I morgen skal Mamma og jeg igjen ut å gjøre kupp, da er det loppemarked. Mamma, svigerinna mi og jeg møter opp i hver vår stasjonsvogn å håper på kupp. Nå skal jeg kose meg med resten av Nytt på Nytt og tortilla chips.
Kommer plutselig tilbake!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar