lørdag 31. oktober 2009

Opprydding:):)

Jeg fant ved en tilfeldig ut at min kjære farmor hadde ryddet opp i sine saker å skulle sende en hel del til fylleplassen. Kommer ikke på tale sa jeg å begynte å gå igjennom eskene som befant seg der, og der kom en del skatter frem:):) Jeg må ærlig inrømme at jeg ser verdien i mye rare ting...:S Men her fant jeg litt:) Blant annet fant jeg disse kaffekoppene, søte ikke sant:) Desverre manglet en kopp, men det kan hende dukker opp på et loppemarked:)
Her er noen andre ting jeg fant, blant annet en Hollanskkrukke, noen glass mugger et Stavanger flint fat og et tre fat som farfar har dreid:) Fant i tillegg til dette noen glass og en kaffekvern:) Bilder av det kommer seinere. Ellers er hele kjøkkene pakket bort og vi spiser av papp for tiden. Desverre ble kjøkkene en uke forsinket fra IKEA, men tror egentlig ikke det gjør noe. Tak, vegger og gulv skal skiftes ut før det er tid for innredningen.


I morgen venter 5 dager med jobbing igjen for min del, jobbing og fri går like fort begge deler. Når jeg kommer hjem er nok mest sansynelig kjøkkene revet!! Gleder meg som en liten unge til det nye er i bruk:D
Ha en super helg!!!

1 kommentar:

  1. Eller vurderer du og selge kanskje å selge de koppene??? :-)

    SvarSlett