søndag 14. februar 2010

Happy Valentin:)

Jeg har vært ute og gått en LANG tur i dag mens Solemmannen har vært å jobbet litt! Været er helt nydelig her på østlandet så jeg bare nyter det:):) Jeg ble overrasket med disse flotte blomstene fra min kjære i dag!!!

Røde roser og røde hjerter en ordentliig Valentines bukett:):)

Solemmannen overrasket meg også med Cruise til Kiel, så i mars reiser vi på tur:) Gjett om jeg gleder meg!!!! Har lenge hatt lyst til å reise på en slik tur, men det har liksom aldri passet, men nå skal vi på tur!!!

Nå skal jeg en liten tur til mamma med blomster og i kveld er det pepperbiff, ovnsbakte potetbåter og brokoli. Nam, nam:):)



Håper dere alle sammen har en fin dag om det er Morsdag, Valentines eller fastlaven dere feirer!!! I morgen kommer et litt mer interiørinlegg!!!


Ses pluselig!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar