torsdag 4. februar 2010

Lunsj og litt shopping:)

I dag har jeg bare kost meg hjemme gått en LANG tur i det fine været og ellers puslet litt hjemme og pakket litt til fjellturen!!!
Jeg har ikke helt funnet plass til ting på kjøkkene å flytter ting rundt hele tiden til Solemmannen store frustrasjon. Han finner ofte ikke noen ting igjen!!!! Her har jeg plassert litt nye ting i hjørne på kjøkkene. Eggkurven ble med hjem fra Linneas Hage sist uke, har ønsket meg en slik lenge å når det var salg, var jeg ikke vond å be:):) Zink boksen er bestilte fra Mias interiør før jul og salt karet kommer fra Velkommen. Begge de nettbutikkene er verdt et besøk, har utrolig mange fine ting.

De nydelige rosene fikk jeg av svigerfar når han kom innom en tur i går, var ikke de fine. Jeg syns det er så pent med slike roser. Så nyter jeg synet av dem:):) Tusen takk kjære svigerfar!!!

Det ble pastasalat til Lunsj på meg i dag etter den lange gå turen, jeg tok bare noe av det jeg hadde i kjøleskapet og kokte opp pasta, men godt ble det:):)
Nå skal jeg fortsette litt med pakkingen og en snar tur på Jessheim. I kveld blir det kyllingklubber til middag her hos oss på Solem.
Ses plutselig!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar