lørdag 26. februar 2011

Bleiekake:)

Sist helg var Emma og jeg bedt på Babyshower:) En gjeng med jenter overrasket ei veninne av meg og hun ble rørt til tårer da vi dukket opp med gaver og kaker:) Jeg har alltid hatt lyst til å lage bleiekake men syns det er en kjedelig gave til baselvisitt. På babyshower syns jeg det passer perfekt barselgaven har jeg lyst til å gi seinere når den lille prinsen♥ er født.

Så her er min første bleiekake:)





Bleiene er rullet sammen og festet med strikker:) Jeg brukte nesten 70 bleier. Så satte jeg de opppå hverandre som en 3.etg kake og pyntet med blå silkebånd:)
Så pyntet jeg med sokker, bamse og body. Her kan man velge den pynten man ønsker:)
Jeg valgte å ta cellofan utenpå fordi bleiene skal jo brukes:) Gaven falt i smak og jeg håper jeg blir bedt i Babyshower igjen slik at jeg kan lage flere:)





Ha en super dag!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar