mandag 28. februar 2011

Garderoben til Snuppa vokser♥

En riktig God mandag alle sammen!!

Vi er litt bortskjemt og får mye fine ting av besteforeldrene på begge sider til den lille Prinsessen våres♥ Like før hun ble født kom "Mor" (det er Emma sin farmor, men Emma skal kalle henne "Mor") innom med en pose full med klær fra Name it:):)
De har så utrolig mye fine barneklær og fine detaljer på klærne. Her var det mange søte antrekk til Emma, gjett om jeg gleder meg til å bruke de. "Mor" hadde spurt meg først så jeg hadde sakt at jeg ønsket meg klær i str 62, så nå er klærne vasket og om ikke lenge håper jeg Prinsessen♥ kan bruke de:)



Ser dere at rosa går igjen på mange av klærene? Skjønner ikke det:) "Mor" så til og med sokker til alle antrekkene hadde hun kjøpt:):)
Den rosa bodyen med bamse, buksen og jakken gleder jeg meg til Emma skal ha på, syns den var super søt♥ Selvfølgelig alle de andre antrekkene også:):)




Ønsker alle en super mandag♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar