lørdag 2. april 2011

Kiste Før og Etter:)

Når jeg var rundt 15 år ble denne kjøpt til rommet mitt:) Jeg husker jeg syns det var ordentlig stas og at den var såååå fin:) Tenk hvordan tiden forandrer seg, nå syns jeg den er riktig så stygg å se på. Ikke for å være lei mot de som syns den er fin, men denne passer ikke inn i mitt hjem i dag. Da vi fant ut at vi ventet en prinsesse fant jeg igjen denne og fant ut at jeg skulle finne frem malekosten. Etter grunning og tre strøk med maling ble kisten hvit:) Kisten har fått plass på rommet til Emma og her oppbevares en del av lekene hennes:) Ble den ikke fin? Jeg er så fornøyd:):)

Så var det lørdag igjen. Vi tenkte å ta turen til Tønsberg i dag for å komme en tur bort og itillegg se på en båt. Desverre har Emma blitt så snørrete så vi holder oss hjemme og koser oss her:):)



Ha en fortsatt super lørdag:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar