tirsdag 5. april 2011

Forundringsboks♥

Jeg er ikke så veldig fan av å ha ting liggende rundt og slenge. Derfor har de fleste ting i huset faste plasser som ting blir lagt tilbake til etter bruk:) Dette er ikke så lett etter at vår lille Prinsesse kom..., det trengs en del ting når man får små troll:) Derfor måtte jeg finne en boks til å ha, ja hva finnes i boksen? Smokkene til Emma♥ Syns det var helt supert istede for å ha de liggende på benken. Så koker jeg smokkene en gang i uken, fordi saken er den at Emma bruker ikke smokk. Så hvorfor alle de smokkene spør du deg kanskje. Vi prøver veldig å få Emma til å bruke smokk fordi hun har et veldig sugebehov og da kunne det vært bedre enn puppen min av og til:) Eller tommelen som hun har begynt med. Så vi får håpe hun etterhvert tar den, nå tygger hun bare på den:) Søtnosen min♥ Vi har prøvd MANGE forskjellige smokker, men dette er favoritten:) Denne fikk Emma av Tante Stine og den syns hun er grei noen ganger:):)
Ha en super tirsdag♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar