søndag 19. juni 2011

En liten prinsesse, En liten prins og prikker:)

Emma og jeg har gledet oss lenge til denne søndagen. Vi skulle på Babyshower til Emma sin Tante Stine, min svigerinne:) Hun har baby i magen og jeg skal bli Tante. 
I magen til Tante Stine er det:

En liten prinsesse♥...

 og en liten prins
Broren min og hans samboer venter tvillinger
Vi gleder oss masse på deres veine:):)
I går ble øyet til Snuppa våres hovent så vi reiste til slutt på legevakta å fikk dråper:) I dag da vi våknet var øyet til Snuppa helt fint igjenDet gledet et mamma hjerte og vi skulle bade Emma i dag tidlig og gjøre henne klar for Babyshoweren, da vi tok av pysjen fikk vi en overraskelse....

Emma har fått vannkopper....
Så Emma har ligget på sofan under dyna, med kosen og kost seg i hele dag
Jeg reiste bort en liten tur med cupcakes og gaver, men kom fort hjem til den syke Snuppa miDet skal sies at hvis dette er alt har vi vært heldige:) Emma skravler, tøyser og har vært blid som en sol i dag. Heldigvis ser det ut som hun ikke plages så veldig.

Så ble det en rolig dag på oss alle tre, men vi har kost oss for det:) Solemannen ble sendt ut for å kjøpe nye hagemøbler, de skal jeg skrive mer om bare vi har montert de:)

Ses plutselig igjen!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar