fredag 17. juni 2011

Ønsker alle en riktig God Helg♥

Er innom en liten tur for å ønske dere alle en God Helg
Her blir det nok en stille og rolig helg ettersom Snuppa er fortsatt litt tett i nesen og jeg sliter med et vondt bein. Men helg er det og vi skal kose oss


Vi jentene er alene frem til i morgen ettersom Solemannen jobber, derfor tok vi en liten shoppe runde i sted ettersom jeg hadde noen ærend:)
Søstrene grene har åpnet butikk i nærheten så jeg måtte en tur innom:) Må si at butikken skuffet meg litt. Til nå er Stavanger butikken en klar vinner: stor butikk og mye varer, håper det bedrer seg på min nærmeste etterhvert:):)

Men....noe ble alikevell med hjem

Jeg elsker søstrene, de har så mye fint!!!

Merker at mer og mer rosa kommer inn i interiøret mitt:) Pastell er en sikker vinner,
derfor kunne jeg ikke gå fra denne muggen:)


 Med flotte rosa blomster:):)

Nå pryder det spisestuebordet

Nå kaller snuppa mi her:):)

RIKTIG GOD HELG ALLE SAMMEN




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar