tirsdag 9. juni 2009

En liten pause!!!


Det har blitt en litt ufrivillig pause i bloggen min. Dagen har løpt fra meg og klokken har blitt både ti og elve før jeg har kommet meg hjem fra skolen!!:( Men nå er vi så nærme slutten vi kan få kommet, i morgen leverer vi oppgaven til trykking:D:D:D Gjett om jeg gleder meg, om ikke lenge er jeg ferdig utdannet:):)

Mitt opp i all oppgavejobbing og bryllupsplanlegging ble jeg på lørdag "kidnappet" med en gjeng av mine aller nærmeste venniner:) Det var et super koselig utdrikkingslag!!! Både aktiviteter på sognsvann, SPA, middag, fotosession, lunsj, leker +++Takker dere alle sammen for at dere delte den dagen med meg, kjempe koselig var det og spesielt til forloveren min som hadde fikset opplegget:):) Nå må jeg finne sengen slik at jeg kommer meg opp å få levert oppgaven i morgen!!! Ses plutselig igjen!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar