mandag 1. juni 2009

"Kos" i skyggen og Lambi:):)




Solen har skint på skyfri himmel i helgen og vi har brukt mye tid i hagen denne helgen å fått gjort masse. Jeg har også sittet mange timer i skyggen å jobbet med bachelor oppgaven min, som nå begynner å nærme seg slutten 11 dager igjen til innlevering......, hvordan skal dette gå!!!!


Så interiør prosjektene lar desverre vente på seg, men jeg kommer sterkere tilbake:):)

For en tid tilbake kjøpte vi en pakke med lambi toalett papir som var stivere enn first price sitt:(:( Vi har kjøpt dette papiret i mange år og alltid vært fornøyd!! Det var ikke pengene som irriterte meg, men det at vi hadde fått et utrolig dårlig produkt, hadde de gjort noe med papiret uten å informere kundene??? Jeg tok saken, (noe jeg skjelden gjør) og sendte en mail til Lambi. 5 minutter etterpå lå den super koselige mailen i innboksen, der det var takk og bukk for at jeg gadd å ta meg tid til å si fra om feilen. De ville at jeg skulle sende inn en prøve og de skulle selvfølgelig dekke utgiftene mine:):) Jeg sendte inn brevet og gjett om jeg fikk meg en overraskelse på fredag da det sto en hel eske med forskjellige papir varianter fra Lambi å ventet på meg på trappen og itillegg et super koselig brev:):) Snakk om kundebehandling!!




Nei, nå må jeg tilbake til oppgaven, ha en fortsatt fin annendag pins og nyt solen til det fulle:):):)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar