fredag 26. juni 2009


Et lite pip fra meg:) Da er bacheloroppgaven levert og jeg har feiret med en uke på jentetur i Spania. Det var kjempe koselig!! Ettersom bestevenninen min fylte 30 år i januar spanterte tre av hennes venniner deriblant meg på turen hennes, en av våres felles vennine stilte med leilighet å da bar det i vei til sol, varme, strand, shopping og vin:):) Vi koste oss masse, utenom at tilbrakte et døgn i sengen med matforgiftning....:( sånt skjer:):) Etter noen hektiske dager hjemme med best av bryllupskake, brudebukett, prøvetime hos frisør osv var jeg i gang med jobbingen å tilbake på vingene igjen:) I går tilbrakte jeg kvelden i Alta med 8 grader og regn, var ikke akkurat det helt store, i dag derimot er jeg i Molde på Seilet med 27 +:D:D Tenkte å legge ut litt bilder fra Molde og Spania men tror dere ikke jeg har glemt overføringskabelen hjemme:(:( Så da får heller det vente til jeg kommer hjem på mandag. Håper alt er bra der i ute, nå skal jeg sove litt før en tur/retur Hellas venter i morgen kl 06.00. Ha det så lenge!!! PS: Bilde har jeg lånt fra rica.no





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar