onsdag 1. juli 2009

Litt nytt til kjøkkenkroken:)


Da er jeg hjemme noen få dager igjen før jeg igjen skal ut på vingene. Det er ikke så enkelt å skulle planlegge et bryllup og i tillegg jobbe som flyvertinne ha jeg egentlig funnet ut den siste tiden..., men klarer vel å få alt i boks håper jeg!! Vi har hele fem hage grupper plassert rundt på de to terassene våres og i kjøkkenkroken har vi en hvit gruppe som vi i går var å kjøpte marineblå puter til. Hadde lyst på en liten forandring fra alt det lime grønne som vi har. I dag var jeg en liten tur å handlet litt tilbehør til putene:):) På bilde ser dere dagensfangst, (blir supert å servere jordbær i den bollen) legger ut bilder av ferdig resultat når alt er på plass:) Vi reiste også en snarvisit til Sverige i dag, Solem mannen har veldig lyst på air conditon, så vi kastet oss i bilen å kjørte til Carlottenberg der alt var utsolgt turen gikk videre til Arvika der svaret var det samme:( Er nok ikke helt lett å kjøpe det i denne varmen, vi får håpe det dukker opp en snart slik at nattesøvnen kan bli hakket bedre. Men turen ble ikke bomtur, vi fikk kjøpt 8 flasker med Martine Asti som vi skal bruke til bryllupet, så nå begynner det å fylle seg opp her i kjelleren:) og selvfølgelig litt mat og annen snaks. Nå skal jeg finne sengen, ny dag venter i morgen. Fortsatt en del jeg må få gjort før jeg reiser på jobb på fredag!! Ha en super onsdag i morgen!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar