lørdag 11. juli 2009

Bruka design og shopping i Trondheim:)

Da er jeg endelig tilbake en tur her. Kom meg hjem etter stoppe i Trondheim og ble helt slått ut av forkjøelse...:( Har jo ikke tid til dette NÅ, i morgen er det tre uker igjen til bryllupet og jeg har MYE å gjøre! Men, men ikke mye å gjøre med det, på toppen av alt tok torden været parabolen, telefonen og internetten våres på tirsdag. Så da sto vi der med mye som skulle fikses å ikke noe nett. Men ny router er på vei og håper vi har nett igjen når jeg kommer hjem. Denne helgen er jeg i Bergen:)

Men tilbake til shoppingen sist helg! Jeg har fått litt dilla på Bruka design å har klart å skaffe meg tre av bollene. Popcorn og snacks står fortsatt på ønske listen:) Men det som har stått øverst på ønskelisten har vært "Jordgubbar" bollen, syns den er super søt. Har sjekket litt over alt der jeg bor og til og med hørt om de kunne bestille den bare til meg..., men hver gang var svaret NEI. Hadde egentlig gitt det litt opp og fant ut at jeg fikk heller kjøpe den til høsten da jeg skal til Stocholm. Men ga det en sjangse til å trappet opp på Traktøren i Trondheim, gjett hva som sto å ventet på meg der:D:D Bollen med "Jordgubbar" skrift på, de hadde tatt inn noen få fordi de syns de var så søte:) Jeg var super fornøyd å bollen ble med på resten av jobbe helgen:)
Det ble litt mer shopping i Trondheim, Kid har 50% på alle sommer varer så brett og blomstepotte ble med hjem til resten av samlingen min. Syns de prikkete plastikk tallerkner var så fine så 8 stk fikk bli med hjem. Supre å bruke ute nå om sommeren. En skjenke tut til store brus flasker ble også med ettersom den var satt ned fra 79,- til 10,- kr, kunne jo ikke gå fra den:) Så det skal jeg si bagen hjem ble TUNG:) Men jeg var så fornøyd.



Måtte test ut bollen med litt jordbær i når jeg kom hjem! Nå må jeg finne sengen, må komme meg ut en liten tur i morgen før jeg blir hentet. En natt i Kristiansand igjen før jeg setter nesen hjem igjen. Håper bare jeg blir ordentlig frisk igjen, har MYE som må ordnes de to dagene jeg er hjemme:) IKEA skal besøkes, sydame, blomsterhandel osv. Nå går dagene alt for fort!
Ha det så lenge!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar