søndag 5. juli 2009

En liten titt på terassen


En liten hilsen fra meg på tampen av helgen! Har vært jobbe helg på meg igjen denne helgen. Nå har jeg tilbarakt tre netter i Trondheim, selv om jeg har vært på jobb å hatt en del flygninger har jeg også fått tid til litt shopping:) I neste innlegg skal jeg vise dere hva jeg var så heldig å finne. Dagen i dag har jeg bare slappet av med en god bok og nytet solen som tittet frem her. Viser dere bilder fra rotting gruppen våres på terassen, digger denne hagegruppen, her nyter vi lange kvelder med noe godt i glasset. Gleder meg masse til å komme meg hjem å kanskje kunne gjøre det i morgen hvis været holder:) Har en del prosjekter på gang også så får håpe jeg rekker litt de to og en halv dagene jeg har fri. Nå må jeg finne sengen slik at jeg er klar for en jobbe økt før jeg setter nesen hjem i morgen ettermiddag!! Ha en super uke alle sammen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar