torsdag 16. juli 2009

Det nærmer seg bryllup:):)

Dagene løper fra meg for tiden å som overskriften sier bryllup er det eneste jeg tenker på. Har vært heldig å ikke blitt kalt ut på jobbing disse dagene jeg nå har hatt standby, så da har jeg fått fikset noen flere små ting. Blant annet var jeg innom blomsterbutikken med dette bilde, som dere ser under som jeg har brukt som inspirasjon til brudebuketten. Blir kjempe spennende å se den ferdig:) Her ser dere blomstene jeg har plukket ut som skal brukes i buketten. Digger den rosa fargen å den passer veldig fint til hvit og sølv som er de andre fargene.

På mandag var jeg hos en god vennine av meg som skal sminke meg på den store dagen. Slik så det ut når vi prøvde å finne de riktige fargene. Er lurt å ha en liten prøve sminke time, slik at man blir enige før den store dagen:) Er sikker på at dette blir veldig bra.


Ellers har dagene løpt, hadde tenkt til å pusse opp gjesterommet før bryllupet, men måtte bite i det sure eple å flytte ting tilbake igjen. Har rett og slett ikke tid når jeg er så lite hjemme. Så det blir litt forandringer også får vi heller ta heler male og legge nytt i løp av høsten håper jeg. På lørdag kommer hun som skal være toastmaster slik at vi kan skravle og sette opp en kjøreplan for dagen! Mye man ikke tenker på som skal være i boks. Vi har også planlagt vielsen denne uken og alt er i orden med prest, solist og organist, gleder meg til solist skal synge You rais me up i kirken. Nå får jeg fortsette med ryddingen og vaskingen. Ha det så lenge!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar