torsdag 2. juli 2009

Grilltips i varmen!


Det er nesten for varmt til å gjøre det meste her på Sør Norge om dagen! I dag har jeg nytet solen noen timer, før jeg møtte Solem mannen slik at vi fikk bestilt bryllupskaken:) Tenk i dag er det bare en måned igjen, gjett om jeg gleder meg:) Etterpå ble det en liten titterunde på gifte ringer før vi vente nesen hjem. Her ble det grilling i dag etter at solen gikk ned, har veldig liten matlyst før solen blir borte. Vi har funnet ut at grill spyd er tingen her i huset, da kan man ta på akkurat det man selv ønsker. Vi lager kutter opp litt forskjellig, pensler dem med marinade og har ris til. Super godt:) Nå skal jeg sjekke ut de andre bloggene før jeg skal finne sengen. I morgen er siste fri dag før jeg igjen skal jobbe:) Ha en fortreffelig dag i morgen alle sammen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar