søndag 19. juli 2009

Planlegging til den store dagen<3

I går kom forloveren til Solem mannen og toastmasteren våres hit på middag for å diskutere en del av tingene for den store dagen som nærmer seg med storm skritt. Så her er et bilde fra middagen i går:) Diskusjonene satt løst å vi fikk ordnet en hel del. Jeg har fått gjort unna en hel del i løp av disse fri dagene også, så nå er kirkeprogrammet i boks, forsiden til hefte og snart menyen. Nå gjenstår bordplasseringen å en hel del med andre små ting. Så interiørprosjektene mine må nok vente på seg til etter bryllupet.
Solem mannen fikset en kjempe god middag og jeg sto for desserten, sjokoladefondant med is og jordbær. Nam, nam:) Desverre husket jeg ikke å ta bilder av maten. Hadde litt frukt rester i kjøleskapet så fikset et frukt fat som vi satt å spiste av etter maten. De friske fargene og så godt:)


Fikk også pakke i posten i går. Snakk om super service, sto på siden at det kunne ta opp til to uker, men pakken lå i posten i løp av tre dager:):) Det var supert. Dette er en del av pynten vi skal bruke på bordene. Sølv hjertene er sjokolade som alle gjestene skal få to stykker av. Må vel jobbe litt videre med bordplasseringen her jeg, ute pøse regner det så er vel egentlig bare å bre pledde over seg fortsette med te koppen og dagens gjøremål.
Ha det så lenge!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar