onsdag 22. juli 2009

Sko dilla jeg????

Et lite ikke bryllupsinnlegg i disse innspurt dagene. Jeg har alltid hatt en svakhet, eller ihvertfall en god stund. Sko har jeg veldig vanskelig for å gå forbi hvis jeg virkelig forrelsker meg i et par og desverre har dette skjedd opp til flere og flere ganger.Over ser dere deler av skosamlingen min. Som Solemmannen sier er det noe vits å ha så mange sko, mange av dem er jo like? Ja svarer jeg og like er de ikke:):)
Disse er supre å ta med på ferie, veier nesten ingenting:)


Jeg digger ROSA og har opp til flere av dem, her er ett av favoritt parene, disse er supre til jeans.
Disse røde kjøpte jeg når jeg var på jentetur i Spania i juni, Er de ikke rå, kommer nok til å bli et av favoritt parene min.



Disse rosa bootsene fikk jeg spesiallagd da jeg var i Guatemala i tre måneder for noen år tilbake. På skolen der borte gikk jeg under kalle navnet: "den rosa jenta" og det tok ikke slutt etter at jeg kom på skolen med disse. Thihihi. Nei, nok om sko, må finne dyna jeg, befinner meg i Bergen igjen å i morgen/natt venter jobben igjen!!
Ha det så lenge!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar