onsdag 11. april 2012

Så var påsken over!!!!


Så var påskeuken over for i år. Vi har kost oss masse og dagene vi hadde fri sammen forsvant fort. Emma, Mormor og jeg reiste til Tønsberg på jenteshopping onsdagen i påske uken. Guttene kom etter og på kvelden vi møttes vi på hytta der vi koste oss med grilling og påskeegg. Vi reiste opp igjen på torsdag etter overnatting på hotell i Tønsberg. Fredag hadde vi koselig lunsjbesøk av et vennepar fra Trondheim♥

Lørdag var kofferten pakket og jeg reiste på jobb, de siste dagene av påsken ble tilbrakt på jobb i Stavanger.

Det ble ikke så mye pynting i år.
Jeg har ikke så mye påske pynt heller, men litt ble det:)


Gule tulipaner, noen kyllinger og gule duker = PÅSKE♥

og godis i bollen:)

 

Se det fine påskeegget Emma fikk av Mor♥

Kjempe koselig med hjemmelaget påskeegg:)

Dette er koselig for Emma å ta frem år etter år:):)

Nå er jeg endelig hjemme igjen etter mange dager i koffert. De siste 10 dagene har jeg ligget i 8 forskjellige senger...., det skal bli godt med 5 dager fri nå. De skal brukes til kun kos♥


Ha en fortsatt super dag♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar