tirsdag 24. april 2012

Tirsdagstips♥


Her kommer et lite tirsdagstips til små barn.
Emma fikk et slikt pusslespill til jul. Dette er pusslespill med store og få biter.



Ettersom brikkene er store er det lettere for små barn og pussle dem. Emma syns det har vært stor stas lenge. Det står lett tilgjengelig i stuen og vi bruker det ofte. Bygger det sammen og snakker om de forskjellige tingene:):)


I helgen kjøpte jeg et nytt spill til Emma og dette ble like godt tatt i mot♥ Så nå pussler vi å snakker om ting som finnes i huset!!!




Pussle spillene finnes i 6 forskjellige varianter og kommer fra Orchard Toys. Det står på esken at det passer fra 18 mnd. Men det er like fint til en 1 åring:):):)

Her ser dere alle pusslet sammen.



Dette er ikke et sponset innlegg, bare egen erfaring!!



Her venter uteklærne, jeg må ut å gå dagens tur:)


Ha en super tirsdag alle sammen♥

Som dere kanskje ser tester jeg litt med bilder og layout om dagen. Etterhvert blir jeg vel enig med meg selv om hvordan det skal bli!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar