mandag 16. april 2012

Var det noen som sa vår....??

Mandag og ny uke!! Helgen har blitt prioritert til kos med både venner og familie og bloggen fikk en pause. Da jeg våknet i dag dro jeg bare dynen over hodet igjen etter å ha sett det forferdelig dårlige været:( Så utolig kjedelig, jeg vil ha vår nå!!! Dagen ble brukt til vasking av klær, rydding og pakking. I morgen er det igjen 4 dager med jobb.
Her er utsikten fra vinduet akkurat nå, håper solen snart titter frem igjen.



Måtte bare slenge med et bilde av solstråla våres. Snuppa prater så mye om dagen og nye ord kommer på løpende bånd♥Det er så utrolig morsomt og følge henne!!!
Jeg lagde musefletter på henne i går og da så hun ut som en ordentlig ramp♥
Jeg får hive meg rundt å hente rampen♥ min i barnehagen:)

Ha en super mandag♥






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar