tirsdag 19. juli 2011

Bahera♥

Jeg har lenge nevnt at jeg skulle vise noen av dåpsgavene Snuppa fikk.I går fikk jeg endelig tatt bilder av en av dem:) Emma sin Mormor har lenge humret og forvirret oss om gaven Emma skulle få, vi hadde virkelig ikke peiling på hva hun det var.

 Men gleden var stor ihvertfall fra Emma sine foreldre når denne super kule retro bilen dukket opp på Emma sin dåpsdag♥ Baghera har mange kjempe fine biler og jeg har lenge siklet på dem.
 Denne bilen er en retro rally bil.

Jeg simpelten elsker bilen til Emma♥♥ Jeg gleder meg masse til hun blir stor nok til å kjøre rundt i den. Kjøre lue og briller fikk hun av Beste. Blir nok litt av et syn tenker jeg;):)



Her fortsetter det å regne, hvor blir solen av???

Ha en super dag♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar