søndag 3. juli 2011

Søndag♥



Så var denne helgen også over, dagen i går gikk så fort. Vi leverte Emma hos Mor og Far kl fem og hun var så blid og fornøyd når vi reiste. Jeg syns det var så tungt å reise fra henne, selv om jeg var like borti gata:, men jeg hadde bestemt meg dette skulle jeg klare:) Jeg begynte å fikse og ordne når jeg kom hjem. Tiden gikk fort til vi fikk besøk å da skravlet vi og koste oss. Vi hadde en kjempe koselig kveld med god mat, godt drikke og ikke minst gode venner:):) Så første kveld med barnefri gikk vi å la oss kl 05.00. Men det gjorde ikke noe vi det så utrolig koselig.

I dag var jeg oppe tidlig, men fant ut at jeg skulle drøye det litt. Vi reiste for å hente Emma kl 12.00 å det smilet og latteren som møtte oss var ubeskrivelig. Hun lyste virkelig opp når hun så oss♥
Emma hadde vært en engel og hatt det så bra♥ Det gleder et mamma hjerte å høre.

Første gang borte fra mamman sin gikk veldig bra, mest sansynelig værst for mamman♥
Vi har kuttet navnlestrengen, noe som er sunt for både Mamman og lille Snuppa♥ Jeg er kjempe glad i den lille Snuppa mi og så stolt over at hun klarte seg så bra. Neste gang blir det litt enklere♥♥








I dag har vi bare slappet av.
I morgen er det 5 månederskontroll på Snuppa. Ellers ingen planer, vi skal bare kose oss♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar