fredag 1. juli 2011

Helg igjen....:)

Hvor ble denne uken egentlig av? Syns det ikke var lenge siden sist helg. Så er det fredag igjen og Solemmannen har begynt 5 ukers ferie:) Vi gleder oss masse til bare kos alle tre
Det er ikke så mange planer som er lagt, her skal vi ta ting litt på sparke:)


Jeg har blitt veldig glad i pastell farger den siste tiden. Rosa kommer mer og mer frem i interiøret vårtHer er bordet pyntet til midtsommer aften feiring. Det ble en kjempe koselig kveld med grilling og sjokolade fondant til dessert:)


Nå sitter jeg å planlegger morgen dagens bord. Vi skal ha besøk av to vennepar å gleder oss masse til det:) Jeg gruer meg litt alikevel, Emma skal for første gang sove borte og det blir veldig spennendeHelt sikkert værst for meg, Emma kommer nok helt sikkert til å ha det supert hos Mor


Jeg får fortsette planlegging og dekking:)

Ha en super fin fredagskveld


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar