søndag 6. desember 2009

Et av fire nye vinder på plass:)

For noen dager siden begynte min kjære Solemmann og svigerfar på prosjektet nytt vindu. Jeg er utrolig heldig som har så handymenn som stiller opp. Alle vinduene skal i løp av vinter/våren skiftes. Vi fant ut at ettersom benken kommer til å gå rett foran vinduet var det mye lurere å velge et vindu som kan åpnes midt på og vårt røde hus blir nok mye finere med litt ruter:) Derfor valgte vi ut nye vinduer. Jeg var på jobb den dagen de skulle skifte vinduet og når jeg kom hjem ventet nytt vindu på kjøkkene. Skulle ikke tro dette var samme rom:):) Ser at bilde kunne vært litt bedre men det var det beste jeg fant akkurat nå, lover å vise et bedre seinere. Jeg er kjempe fornøyd!!!!
Nå fikser vi og ordner litt mer på kjøkkene før jeg snart skal på jobb igjen!! og når jeg kommer hjem på onsdag er benkeplatene forhåpentligvis kommet:):)
Ha en super søndag alle sammen<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar