søndag 27. desember 2009

Har nok vært snill jente:):)


Så ble det jul i år også:) Det har vært litt stille på bloggefronten de siste dagene!! Vi sto på de siste dagene før jul og lillejulaften kunne vi endelig rydde ut av kjøkkkene. Da var det bare å snu seg rundt vaske hele huset og pynte til jul:):) Lover å komme tilbake med bilder av huset pyntet til jul og av det nesten ferdige kjøkkene(litt lister og fliser står igjen fortsatt). Men julaften fikk jeg omgangssyken så sofan har vært min beste venn siden:( Men nå begynner jeg å komme meg. Jeg har nok vært snill jente i år for under juletreet lå en ROSA pc fra Solemmannen. Gjett om jeg ble glad. Så nå kan jeg blogge fra verdens kuleste pc. Kommer plutselig tilbake!!! (bilde lånt av siba.no)



1 kommentar:

  1. Så FIIIN den var :) Håper formen er bedre. Gleder meg til å se bilder av det nye kjøkkenet etterhvert! Imens får dere ha en fortsatt fin romjul!

    Klem fra Marianne

    SvarSlett