tirsdag 8. desember 2009

Snart jul i stua:)

Jeg er utrolig glad i julen. Førjulstiden og pyntingen, det er en utrolig koselig og magisk tid. Desverre så har jeg ikke fått pyntet og ordnet til jul slik jeg pleier å gjøre fordi det er helt bomba hjemme hos oss på Solem, men kanskje kanskje kan jeg gjøre det i løp av helgen. Så lenge drømmer jeg meg litt bort å titter på bilder fra julen i fjor:):)

Denne nissen har jeg blitt veldig glad i den har min kjære svigermor laget, jeg har lagt inn et lite ønske om en nissekone også:):) Nissen bruker å sitte i tv stuen å skue utover:):)
I morgen skal jeg på grøtkveld til ei vennine, gleder meg masse til det, vi er fire jenter som prøver å møtes en gang i måneden å ha "syklubb" Siste dag med jobbing på torsdag så frihelg:):):) Kanskje blir det endelig jul i stuen på Solem i løp av helgen:):)
Ses plutselig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar