torsdag 31. desember 2009

Litt oppdatering fra kjøkkene!!!!

Vel jeg måtte holde doskåla litt mer med selskap i romjulen, så det ble dårlig med innlegg fra meg. Men nå er jeg endelig frisk igjen og håper at jeg er ferdig med all dritt for en god stund fremover!!! Her kommer noen bilder som ble tatt de siste dagene vi pusset opp kjøkkene. Nå er litt mer gjort å kjøkkene ser mye mer ferdig ut:):) (Bilder kommer snart:):)) (se bort fra alt rotet, ble ikke ryddet for fotografen....) Her ser dere høyskapet med stekeovnen + mikroen og til høyre øya:):) Mikroen er litt vel innviklet så for tiden bruker jeg heller kjeler enn å varme ting i mikroen... hørte jeg at det var lurt å lese bruksanvisningen... helt sikkert:):)
Her er de fleste skapene kommet på plass og vaskebøtta strategisk plassert:=)

Etter mye frem og tilbake og tenking og vurdering fra Solemmannen kom endelig ventelasjonsvifta også på plass. Det hadde jeg ikke trodd da han begynte, men det løste seg tilslutt.
Vi er kjempe fornøyd med løsningen på kjøkkene og nyter å bruke det hver dag, gleder meg til å vise bilder av det ferdige kjøkkene!!!!

Nå er waldorfsalaten laget, kalkunen kryddret, duken stryket og bordet snart dekket i morgen blir det nyttårsfest!! Det blir kjempe kos:):) Burde vel snart finne sengen!!!
Ses plutselig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar