mandag 7. desember 2009

Et av våre serviser:):)

Jeg er utrolig glad i gamle ting, selv om Solemmannen ikke alltid ser grunn til at alt skal dras inn i huset er jeg like happy når jeg finner noe med en historie eller sjel bak. Dette servise har jeg arvet etter mamma som hun for en tid tilbake arvet av min oldemor sin bestemor. Jeg syns servise er utrolig koselig. I tillegg er det MANGE deler til det også, desverre er mange av koppene knust men jeg leter etter flere hver gang jeg er på loppemarked eller i bruktbutikker:) Her ser dere et stort utvalg av delene i tilegg er det tekanne og flere mugger. Serveringsfat og boller.
Nå skal jeg ut å treffe en veninne og drikke kaffe. Kanskje blir det tid til litt shopping også:):) Ha en super mandag alle sammen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar