fredag 29. januar 2010

Boller og skåler i lange baner!!!!

Da vi ryddet oss inn i kjøkkene igjen, hadde jeg en liten opprydding i kjøkkentingene våres. Det ble samlet en hel del som skal til loppemarked. Hva skal man egentlig med 10 pølseklyper.......!!! Solemmannen har mange ganger lurt på hva vi skal med alle boller og skåler vi har. Jeg har svart at skåler og boller, vi har da ikke mye av det. Da jeg skulle rydde inn i skapene på kjøkkene tenkte jeg igjen på det Solemmannen hadde sagt. Alle bollene og skålene ble samlet sammen på kjøkkenbenken og telt.
Gjett om jeg fikk meg en overraskelse når alle ble samlet sammen og telt. Da jeg kom til 70 turte jeg ikke telle mer. Er det mulig å samle sammen så mange boller og skåler, snakker vi mani.....!
Jeg ga opp å samle sammen alle de som hører til de forskjellige servisene vi også har for å finne ut hvor mange vi egentlig har. Noen ble samlet sammen å lagt i eskene til loppemarked å resten havnet tilbake i skapene. Egentlig burde jeg vel skjerpe meg og ikke kjøpe flere boller og skåler, men desverre må jeg inrømme at 5 nye boller har kommet hjem iløp av de siste ukene. Uff og uff jeg må nok ta meg i nakken å rydde ordentlig opp snart!! Bildene viser noen av skålene og bollene som finnes hos oss på Solem.
Da var denne uken over også, helgen er i gang og jeg har jobben fram til onsdag!!
Håper dere alle får en super helg!!!
Ses plutselig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar