søndag 10. januar 2010

Da var julen pakket ned i esker igjen...., et år til neste gang!!!!

Ettersom julepynten kom opp litt seint her hos oss, syns jeg at det var koselig å ha den fremme litt ut i januar. Men i dag var det slutt alt ble pakket sammen å lagt i esker igjen, et år til neste gang!!!

Hadde lyst til å vise dere juletreet, syns det ble så flott i år(fjor), men bildene ble veldig dårlige..., da Solemmannen kom hjem med det noen dager før julaften trodde jeg det var plastik....Men dette er ekte edelgran:):)


Her er all julepynten samlet på langbordet før den ble lagt i esker, det blir litt pynt etterhvert. I år valgte jeg å la 4 esker stå igjen i kjellern!! Det ble litt mye å sette frem.


Nå koser jeg meg med te og kveldsmat mens Solemmannen løper ut og inn å skjærer til platene slik at vi får tettet døra fra gangen til kjøkkene:) Det ser ut som resultatet blir veldig bra(bilder kommer)!!!!

Ha en super søndagskveld!!!
Ses plutselig:):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar