lørdag 16. januar 2010

God Helg!!! Veggen i gangen er tett:):)

Da var det helg igjen, ukene går fort for tiden. Denne uken jobbet jeg fem dager så de fosvant fort. I dag var jeg tidlig oppe og trente sammen med Svigerinna mi, greit å komme seg opp på en lørdag! Etterpå har Solemmannen og jeg hvert en liten tur på Shopping:):) Da vi begynte på kjøkkene viste vi at vi måtte ta både gangen og spisestuen raskt etterpå fordi disse rommene ble påvirket av kjøkkene. Så Solemmannen tettet igjen veggen i gangen i går.
Slik så det ut i gangen når vi var ferdig på kjøkkene, ikke akkurat pent, nesten så jeg ikke hadde lyst til å vise det her....:)

Slik ser det ut i dag:) Veggen er tettet å vi har fått et nytt rom nesten, gangen virker mye større og lunere. I morgen er det på med maleklær og få på litt maling på veggen, så må hele gangen males og listes på nytt!! Morro med gammelt hus:)
Nå skal jeg snu meg rundt og fikse meg skal til et vennepar på Kalkunmiddag det blir kos, blir nok en del godt i glasset også. Bruker å bli koselig når vi møtes!!!
Ses plutselig og ha en super helg alle sammen!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar