tirsdag 12. januar 2010

"Nytt"skap:)

Når vi var ferdige med kjøkkene og flyttet tingene tilbake i spisestuen flyttet et "nytt" skap inn hos oss på Solem. Dette skapet ville verken Svigerinna mi eller jeg ha når mamma flyttet fra huset sitt, men da mamma hadde malt det et strøk ville vi begge ha det:):) Skal ikke så mye til, jeg kjøpte et skatoll på et loppemarked å byttet til meg skapet:D:D Juhu er veldig fornøyd, mangler bare en tallerkenhylle over. Pyntet med en krans over så lenge, oxo fått av mamma.




Dere kan så vidt skimte skoene mine bak på brettet, det er brudeskoene mine!! Har jo ikke hjerte til å bruke de mer så måtte vise de litt frem! Har lenge lett etter en sølvplett kanne på loppemarked men ikke funnet en jeg har lyst på. I sommer kom min kjære svigermor å lurte på om jeg hadde lyst på hennes, gjett om jeg hadde!! Pynten kommer nok til å byttes ut litt innimellom:):)
Hadde skiftet å var veldig klar for trening i dag, men desverre ble det avlyst:(
Men det kom noe godt ut av det også, soverommet ble støvsuget og vasket:)
Ses plutselig!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar