torsdag 28. januar 2010

En stund siden sist!!!

Uff og uff dagene har virkelig løpt fra meg i det siste. Jeg må inrømme at jeg har vært inne å lest på blogger, men inleggene mine har latt vente på seg. Da jeg skulle legge ut et innlegg sist uke kræsja den nye ROSA pcen min, så da ble det haraball her. Nå skal den leveres til reprasjon og jeg er tilbake til den store, sorte og kjedelige....!!! Men , men klarer å gjøre det jeg skal med den også. Oppussingsprosjektene lar vente på seg og selv om kjøkkene og gangen ikke er helt ferdig har energien på Solem vært lik null de siste dagene. Andre ting har blitt prioritert, men snart er vi tilbake fulle av energi. Badet, spisestuen og gangen skal helst fikses opp i løp av vinteren og våren så det er vel egentlig bare å sette i gang:):)

Ellers har det vært litt shopping på Solem fruen i det siste. Salg plakatene roper meg inn i butikkene og Solemmannen rister på hodet og ler. I går var jeg innom Linneas Hage på Jessheim å der var det salg på nesten alle varer, så noe ble med hjem derfra også, bilde kommer:):)
Ellers går dagene med til jobb, venner og trening. Tenk neste uke er det februar:) Gjett om jeg gleder meg til VÅR! Nei, nå skal jeg ut å gå en tur i det fine, men kalde været!
Bildene i dag er fra Amarillysen som endelig blomstret på nyåret, bedre sent enn aldri. Den blomstrer fortsatt, men gjett om jeg ble litt overrasket når jeg så den fargen, trodde jo jeg hadde kjøpt rød..... Men denne fargen passet jo mye bedre i stuen min nå, så hell i lykke!!!

Ses plutselig!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar