søndag 28. november 2010

1. søndag i advent!!!

I dag har vi tent det første lyset:) Det ble en ganske enkel adventsstake hos oss i år. Det er liksom ganske kaotisk i hele huset så jeg brukte ikke så mye tid på den, men vi må jo ha adventsstake:):) Vi er inne i en tid som jeg syns er utrolig koselig, men i år er det liksom litt spesielt ettersom så og si hele huset står på hodet. Men jeg ser lys i tunnelen å håper at vi er ferdig i løp av noen uker. I dag har Solemmannen listet gangen oppe og satt på plater i spisestuen:) Han har vært kjempe flink og jobbet i hele dag. Det ble virkelig et helt annet inntrykk i spisestuen når platene kom på. Dette blir veldig bra:)


Jeg brukte ganske mange timer på å pakke inn alle julegavene så nå er alle pakket inn og ligger klare til å bli delt ut. Veldig godt med alt som er unna gjort. Det så en smule kaotisk ut på spisebordet en stund!!



I morgen er det symøte hos meg så jeg får fikse litt til før jeg finner sengen!!
Ha en fortsatt fin søndagkveld!!!

Ses plutselig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar