tirsdag 30. november 2010

Avslapping!!!!

I dag våknet jeg til -20 grader det var isende kaldt og jeg hadde ikke lyst til å forlate den varme dyna mi. Men etterhvert måtte jeg, hadde lovet min kjære bror å hjelpe han med jule og bursdagsgave til hans kjære. Så jeg kom meg opp og ut i kulden!!

Ellers har jeg kost meg nesten en time på Soon mommy SPA, det var utrolig godt med pleie og avslapping av kroppen. Peling, innpakking og ansiktmassasje. Trengte det, Tusen takk til Solem mannen for behandlingen.
Ellers var vi å kjøpte inn resten av listene, så da blir det litt mer jobbing de nærmeste dagene:)

Har prøvd å laste opp bilder flere ganger men funker ikke:(

Håper det er bedre i morgen!!!

Ha en fortsatt super koselig kveld, her koser vi oss med Oreo Cupkakes, kaffe og fyr i ovnen:)

Ses plutselig!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar