torsdag 18. november 2010

Oreo CupCakes❤

I dag har jeg hatt kjempe koselig besøk av en god vennine som også går hjemme om dagen. Hun har en liten storskjarmør på 4 måneder:) Bare blid og fornøyd!!
Tenkte jeg skulle bruke venninen min som "prøvekanin" så jeg bakt Oreo CupCakes. De ble kjempe gode, men veldig mektige så det er MANGE igjen til Solemmannen i kveld.


Ble de ikke fine? Se utenfor helt hvit og veldig vinterstemning, jeg har egentlig litt lyst til å pynte til jul snart:) Men må vel vente et par uker til:)


CupCakene på fat klare til å bli spist opp:) Må si at jeg har fått litt dilla på å bake og lage nye ting etter å ha gått hjemme så lenge. Bruker mange timer om dagen på kjøkkene og bare koser meg!
I morgen skal vogn, sete, lekegrind + en del andre barneting hentes!!! Gleder meg til å se det i de fargene vi har bestillt, håper jeg blir fornøyd:)
Ses plutselig!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar