lørdag 27. november 2010

Hvor ble uken av.....

Noen ganger skjønner jeg ikke helt hvor dagene blir av. Nå er allerede en uke til gått og det er i igjen helg. Uff og uff snart er julen her og da skal helst det meste i huset være ferdig..., jeg tror faktisk vi blir ferdig snart: om et par noen uker. I uken som var flyttet vi faktisk det meste av tingene opp fra stuen og til gjesterommet igjen. Kommer med bilder når jeg har ryddet der, akkurat nå er det litt bombadert.
Mens jeg koste meg i Oslo på julebord sammen med jentene i går skiftet Solemmannen den siste døren, nå er det ingen stygge brune dører igjen bare fine hvite:):) Det ble utrolig fint og ga en mye større helhet!!! Jeg er kjempe fornøyd:D
Her er den siste døren som ble kastet ut.

Mens min kjære nå har begynt med listingen, skal jeg fortsette og rydde litt på gjesterommet. Må prøve å få litt oversikt over alt av barneklær og utstyr jeg har også. Kan jo hende jeg kanskje trenger litt til... Thihihih, tviler vel egentlig:) I går når jeg var hos legen spurte han om jeg hadde pakket sykehusbagen, det har jeg jo ikke. Har jo ikke tenkt at babyen skal komme før i januar. Men det var vist lurt å snart pakke den, så jeg får vel kanskje begynne med det snart.

I morgen er det 1.advent og det første lyset skal tennes, nå går det fort til jul:)

Ha en super lørdag!!!

Ses plutselig!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar