tirsdag 9. november 2010

Ønsker meg....

Jeg drømme meg bort om dagen å ønsker meg veldig en kjøkkenmaskin. Har fått helt kikk og baker flere ganger i uken og da trenger jeg jo en. Etter mye titting og vurdering har jeg funnet ut at Kitchen aid maskinen hadde vært veldig fin på benken hos meg:):) Denne kan jo stå fremme til pynt:D Men så er det valgets kval, hvilken farge skal jeg velge..???

Denne er jo veldig klassisk og går til alt:


Denne grå hadde vel egentlig passet best inn med tanke på alle andre ting vi har på kjøkkene:
Hadde jeg bodd alene eller hatt hvitt kjøkken hadde det definitivt blitt denne, jeg ELSKER rosa:


Kanskje jeg har vært snill jente å får en til jul, hvis ikke kanskje jeg får penger som kan spares så jeg kan kjøpe en:):)
Her er det film og krydderkake under pleddet. Det er ordentlig vinter ute, surt og kaldt.
Ses plutselig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar