onsdag 1. desember 2010

En liten prinsesse❤

I dag er det 1 desember og nedtellingen til 24 har virkelig begynt!! Vi jobber fortsatt videre med prosjektene våres, og i dag har jeg ryddet ut av barnerommet og støvsugd. Hadde tenkt til å ta noen bilder, men glemte det i froten å begynte å dra delene til en kommode utover hele gulvet der opp):) Litt vel effektiv kanskje.
Men over til det lille nurket som venter oss i januar. Jeg har begynt å vaske klær å i dag tok jeg noen bilder. Denne bodyen var det første jeg kjøpte etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Syns denne var super søt da jeg fant den på Zara i sommer og itillegg var den veldig nøytral ettersom jeg ikke viste hva det ble:):)
Vi har egentlig vist det siden i slutten av august, men jeg fikk plutselig et innfall av at det kunne jo være feil. På fredag var vi på 3D å det var ingen tvil: Vi venter en liten PRINSESSE å dere kan tenke dere jeg gleder meg. Det viktigste er selvfølgelig at alt står bra til og hun koser seg masse i mammas mage, men det er litt stas å få en liten prinsesse. Jeg er som kjent veldig ROSA, så jeg håper hun også kommer til å like ROSA. Klærne hennes til nå er ihvertfall så og si bare ROSA:):):)
Så da jeg fant ut at vi ventet en jente, måtte jeg shoppe litt og disse to søte bodyene var det første jeg kjøpte til henne. Er de ikke søte? Den til venste står det "Pappas største fan" på.

Det har blitt en del rosa i forskjellige varianter og dette er noe av det siste jeg kjøpte. Søt kjole med body!!




Nå roper min handymann må hjelpe han litt:)
Ha en super kveld!!!
Ses plutselig:):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar