onsdag 15. desember 2010

Snufs, snufs atsjooo.....

Så gikk plutselig dagene veldig fort her. Jeg ble plutselig slått ut av forkjøelse å har ikke hatt energi til så mye. Merker at man ikke orker så mye nå som man gjorde før, energien er ikke helt på topp. Så dagene har gått og jeg har planlagt mange innlegg men ikke fått de lagt ut!!! Tenk i dag er det 9 dager igjen til jul og huset her står fortsatt litt på hode. I går fikk jeg litt energi over meg, fikk vasket og fikset badet til jul, i dag har vært en dag uten så mye energi og i morgen har jeg tenkt til å gå på soverommet vårt. Så håper jeg at Solemmannen kan hjelpe meg med stellebordet i morgen slik at jeg kan få lagt inn det meste der:):) Det meste begynner å falle på plass nå av både oppussing og barnestæsj:):) Jeg krysser fingre og tær kanskje blir vi ferdige i helgen:D:D Slik så barnerommet ut for en god del uker siden, nå er det mye mer ferdig. Skal prøve å ta noen bilder der i morgen. Det ble så lyst og fint der, skal prøve å finne noen før bilder.

Nå skal jeg fortsette med vaflene og gløggen min, tror ikke det bklir så lenge til sengen roper heller. Jeg har en aktiv jente i magen og hun liker å holde mamman sin våken hele natten!!!!

Ses plutselig, ha en super kveld!!!!!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar