onsdag 29. desember 2010

Julebrunsj med gode venner♥

Så har mye av julen allerede gått. Vi har hatt planer hver dag og rompen har nesten ikke vært nede på sofaen. Men det har vært veldig koselig, treff med både familie og venner. Julaften var det kun 1 måned igjen til termin og jeg må si at jeg blir litt fortere sliten denne julen enn ellers. Magen er større og det er tungt å bære rundt på de ekstra kiloene, men tiden går fort og vi gleder oss masse til å møte den lille prinsessen. Nå er det snart bare tre uker igjen!!!!

I går hadde vi to vennepar på brunsj og det var utrolig koselig. Vi lo så vi grein, skravlet, spiste god mat og koste oss:):)
Egentlig rydder jeg bort julen tidligere, men i år hadde jeg lyst til å ha den fremme til nyttår så jeg dekket i rødt:)
Så tenker dere kanskje: Hvor er bestikket? Jo det måtte vaskes, å jeg hadde ikke tid til å vente med å ta bilder.....!!!! Vi serverte gløgg når gjestene kom!!! Bruka boller kjøpt i Gøteborg og nye krus fra Kremmerhuset. Er blitt veldig glad i dem, synd de bare kan brukers 1 måned i året fordi de er veldig gode å drikke av:D


Den kalde delen av maten resten sto på øya:):)



Det ble igjen så mye mat så i dag hadde vi Svigers + farmoren til Solemmannen på rester!!! Ellers har jeg vært på opphørssalg i dag, bilder kommer:) Nå skal jeg legge beina høyt å slappe av litt imorgen skal vi fikse litt småting og en tur på IKEA. Vi har hatt og har planer hver dag siden lillejulaften og frem til lørdag etter det skal jeg ruge og slappe av:)
Ha en fortsatt super romjul, snart nyttår nå:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar