søndag 5. desember 2010

Spisestuen står for tur:)

Kalenderen viser 5 desember og julen nærmer seg med stormskritt, jeg glder meg masse til jul å håper vi kan få noen dager der vi kan slappe av og kose oss med venner og familie. De siste ukene har det gått i oppussing her i huset men nå begynner vi å se slutten. I dag er alle lister fjernet i spisestuen og i morgen kommer snille mamman min å maler hele stuen:)
Her er bilder fra jeg dekket på til syklubb på mandag. Jeg gleder meg masse til spisestuen kan dekkes i julen og da har vi også mest sansynelig strøm der også noe vi ikke har hatt siden vi fjernet strømmen der for en god stund siden.

Det kommer til å bli veldig supert tror jeg!! Gleder meg til å vise dere hel huset ferdig:D Da vi har fullført dette prosjektet er det bare vårt soverom, yttergangen, badet og kjellern igjen da har vi pusset opp HELE huset. Da skal det bli spennende å ta en takst og se hva vi bestemmer oss for å gjøre iforhold til drømmene våres om drømmehuset!!!! Selv om dette her er vårt drømmehus nå så merker jeg at vi har litt Braistorming ofte om hvordan vårt neste hus skal se ut:):):) (Mamma har veddet med sin samboer hun tror vi kommer til å flytte om ikke mange år, tiden vil vise hva vi gjør).
Ellers har jeg kjøpt stellebord i dag, det får vi imorgen også ble det litt mer shopping, viser seinere:)
Ha en fortsatt super søndagskveld!!
Ses plutselig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar