torsdag 23. desember 2010

Lille Julaften:D

Det ble lille julaften før jeg fikk tid til å sette meg ned å legge ut et innlegg. Vi har stått på de siste dagene, men NÅ er det virkelig også veldig bra hjemme hos oss:D Jeg er så lykkelig, de fleste prosjektene vi har hatt har vi klart å fulføre:D Elektrikeren mangler men han kommer på nyåret og vi har jo strøm!!! Vi har vært kjempe flinke og all ære til Solemmannen å alt han har gjort!! Nå er det JUL I STUA PÅ SOLEM!!!! Har pyntet, ryddet og byttet gardiner i dag. Skal prøve å ta bilder i morgen.

I går prøvde jeg en ny oppskrift på sjokoladeboller. Det er ikke jul uten det hos oss.

Delfiafett og sjokolade smeltes.
Eggedosis piskes og blandes med sterk kaffe. Ha i puffet ris og rør om.
De ble kjempe gode og det ble nesten 40 stk så vi har da til nyttår tror jeg:)


Jeg kjøper som regel pepperkaker og i år har jeg virkelig fått dilla. Jeg har allerede spist en boks og har begynt på nummer 2.....!!!

Vel da er det på tide å rydde litt til før jeg finner sengen!! I morgen er det det siste dag før julaften og jeg tror jeg for første gang har fikset alt som skal fikses. Håper jeg:):)

Ha en fortsatt fin natt i julestresset!!
Ses plutselig:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar